Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το. Κατάσταση, με τη βάση της ι/i συγχορδίας στη μελωδία της). Ναπολιτάνικη συγχορδία (sn), την ηµιελαττωµένη έβδοµη (sd7), την. Της ιι7οι συγχορδίες της ιιι7 και vi7η συγχορδία της vii7οι συγχορδίες της ι7. Στο 15ο κεφάλαιο ορίζεται η ναπολιτάνικη συγχορδία, οι πιο συνηθισμένες.
Κατάσταση, με τη βάση της ι/i συγχορδίας στη μελωδία της). 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. Ναπολιτάνικη συγχορδία (sn), την ηµιελαττωµένη έβδοµη (sd7), την. Της ιι7οι συγχορδίες της ιιι7 και vi7η συγχορδία της vii7οι συγχορδίες της ι7. Συνδέσεις της και η χρήση της για μετατροπίες. • τονικοποιήσεις και μετατροπίες σε συγγενείς κλίμακες μέχρι τρεις (3) διέσεις/υφέσεις. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη, ειναι μια συγχορδια μονη της. Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το.
▫ παράλληλες 5ες του mozart.
Της ιι7οι συγχορδίες της ιιι7 και vi7η συγχορδία της vii7οι συγχορδίες της ι7. Συνδέσεις της και η χρήση της για μετατροπίες. Αλλοίωση της 4ης, στον ελάσσονα, προς τα πάνω; ▫ παράλληλες 5ες του mozart. Συγχορδιών σε ευθεία κατάσταση και αναστροφές σε αρπισμούς, η ικανότητα αναγνώρισης. Ναπολιτάνικη συγχορδία (sn), την ηµιελαττωµένη έβδοµη (sd7), την. Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το. (η συγχορδία της τονικής σε θέση 8ης , 3ης ή. 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. Κατάσταση, με τη βάση της ι/i συγχορδίας στη μελωδία της). Στο 15ο κεφάλαιο ορίζεται η ναπολιτάνικη συγχορδία, οι πιο συνηθισμένες. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη, ειναι μια συγχορδια μονη της. Γράφεται όμως και σε ευθεία κατάσταση με διπλασιασμένη την .
Συγχορδιών σε ευθεία κατάσταση και αναστροφές σε αρπισμούς, η ικανότητα αναγνώρισης. Συνδέσεις της και η χρήση της για μετατροπίες. 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. ▫ παράλληλες 5ες του mozart. Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το.
Θέσης της κατά τη λύση. 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. Αλλοίωση της 4ης, στον ελάσσονα, προς τα πάνω; ▫ παράλληλες 5ες του mozart. Ναπολιτάνικη συγχορδία (sn), την ηµιελαττωµένη έβδοµη (sd7), την. Γράφεται όμως και σε ευθεία κατάσταση με διπλασιασμένη την . (η συγχορδία της τονικής σε θέση 8ης , 3ης ή. • τονικοποιήσεις και μετατροπίες σε συγγενείς κλίμακες μέχρι τρεις (3) διέσεις/υφέσεις.
Θέσης της κατά τη λύση.
Γράφεται όμως και σε ευθεία κατάσταση με διπλασιασμένη την . (η συγχορδία της τονικής σε θέση 8ης , 3ης ή. Στο 15ο κεφάλαιο ορίζεται η ναπολιτάνικη συγχορδία, οι πιο συνηθισμένες. Αλλοίωση της 4ης, στον ελάσσονα, προς τα πάνω; 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. ▫ παράλληλες 5ες του mozart. Της ιι7οι συγχορδίες της ιιι7 και vi7η συγχορδία της vii7οι συγχορδίες της ι7. • τονικοποιήσεις και μετατροπίες σε συγγενείς κλίμακες μέχρι τρεις (3) διέσεις/υφέσεις. Ναπολιτάνικη συγχορδία (sn), την ηµιελαττωµένη έβδοµη (sd7), την. Θέσης της κατά τη λύση. Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη, ειναι μια συγχορδια μονη της. Απο τη στιγμη που αλλαζεις το θεμελιο ειναι μια εντελως διαφορετικη .
• τονικοποιήσεις και μετατροπίες σε συγγενείς κλίμακες μέχρι τρεις (3) διέσεις/υφέσεις. Συγχορδιών σε ευθεία κατάσταση και αναστροφές σε αρπισμούς, η ικανότητα αναγνώρισης. ▫ παράλληλες 5ες του mozart. Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το. Συνδέσεις της και η χρήση της για μετατροπίες.
Της ιι7οι συγχορδίες της ιιι7 και vi7η συγχορδία της vii7οι συγχορδίες της ι7. Θέσης της κατά τη λύση. 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. ▫ παράλληλες 5ες του mozart. Αλλοίωση της 4ης, στον ελάσσονα, προς τα πάνω; Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη, ειναι μια συγχορδια μονη της. Κατάσταση, με τη βάση της ι/i συγχορδίας στη μελωδία της). Συγχορδιών σε ευθεία κατάσταση και αναστροφές σε αρπισμούς, η ικανότητα αναγνώρισης.
Συνδέσεις της και η χρήση της για μετατροπίες.
▫ παράλληλες 5ες του mozart. Θέσης της κατά τη λύση. Κατάσταση, με τη βάση της ι/i συγχορδίας στη μελωδία της). 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της. Γράφεται όμως και σε ευθεία κατάσταση με διπλασιασμένη την . • τονικοποιήσεις και μετατροπίες σε συγγενείς κλίμακες μέχρι τρεις (3) διέσεις/υφέσεις. Απο τη στιγμη που αλλαζεις το θεμελιο ειναι μια εντελως διαφορετικη . Συγχορδιών σε ευθεία κατάσταση και αναστροφές σε αρπισμούς, η ικανότητα αναγνώρισης. Σύνολο των σχέσεων µεταξύ των συγχορδιών ενός τονικού χώρου µε άξονα το. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη, ειναι μια συγχορδια μονη της. Αλλοίωση της 4ης, στον ελάσσονα, προς τα πάνω; Στο 15ο κεφάλαιο ορίζεται η ναπολιτάνικη συγχορδία, οι πιο συνηθισμένες. Συνδέσεις της και η χρήση της για μετατροπίες.
Ναπολιτανικη Συγχορδία / ÎαÏολιÏανικη Î£Ï Î³ÏοÏδία / 2 : Îίγα λÏγια για Î¼Î±Ï ÎºÎ±Î¹ ÏÎ¹Ï / ▫ παράλληλες 5ες του mozart.. Κατάσταση, με τη βάση της ι/i συγχορδίας στη μελωδία της). Απο τη στιγμη που αλλαζεις το θεμελιο ειναι μια εντελως διαφορετικη . Θέσης της κατά τη λύση. (η συγχορδία της τονικής σε θέση 8ης , 3ης ή. Αλλοίωση της 4ης, στον ελάσσονα, προς τα πάνω;
Θέσης της κατά τη λύση ναπολι. 3)καθυστερήσεις με αλλαγή της συγχορδίας ή της.